2013. október 10., csütörtök

Disznókeresés videón



1400 méteres dermedtre vezetés, a vendégvadász előző este sebezte, 14 órás volt a csapa. Szedernek ekkor még kezeltük a törött farkincáját, lehet látni ahogy lóg folyamatosan a vége. Annak ellenére, hogy komoly fájdalmai lehettek, tök jól dolgozott, pedig voltak benne jó kis törések, nehéz részek. 

Emlékeztek még, hogy egy 2012. októberi postban azt írtam, hogy Szeder lábemeléssel jelzi a vért? 
http://hannoverinegykezlabas.blogspot.hu/2012/10/gesztusok.html
 
Tavaly amikor kezdtük a bevezetést észrevettem, hogy vérnél van amikor a jobb első lábát emeli, úgy jelez. Most a videón többször is látszik ez a gesztusocska (végén tisztán látszik a vadnál). Nem mondom, hogy én tanítottam neki, de dicsértem gazdagon, amikor csinálta, úgyhogy úgy tűnik rögzül. Minden vért nem jelez így még, de remélem eljön majd annak az ideje is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése